Εισηγητής:

Κατερίνα Κοροβήλου

Παιδοψυχολόγος, Msc στη Ψυχολογία Παιδιών και Εφήβων


Ημερομηνία

Σάββατο

6 Απριλίου 2019

Τόπος

BusinessWith

Παλαιολόγου Μπενιζέλου 2, Πλάκα, Αθήνα


Διάρκεια

11:00 - 15:00


Προσέλευση & Παραλαβή Σημειώσεων

10:30 - 10:45


Διάλειμμα

13:00 - 13:30


Παραλαβή Βεβαιώσεων με την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου


Δίδακτρα: 45€

Για κρατήσεις θέσεων έως 14/11/2018: 35€

Φοιτητές/ Άνεργοι: 35€

Για κρατήσεις θέσεων έως 14/11/2018: 30€

Για ομαδικές εγγραφές των 3 ατόμων και άνω: 30€

«ΔΑΦ και Παιχνίδι»



Θεματολογία



Το παιχνίδι αποτελεί μία σημαντική ψυχοσυναισθηματική και κοινωνική ανάγκη του κάθε παιδιού. Ωστόσο, εκτός από μέσο ψυχαγωγίας και προσωπικής ικανοποίησης για το παιδί, αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο για την εκπαίδευση και την ανάπτυξη της προσωπικότητάς του. Η αναγκαιότητα ανάπτυξης διαφοροποιημένων μορφών παιχνιδιού συνδέεται άμεσα με τη φύση των διαταραχών του φάσματος, ως μέσο εκμάθησης ή παρατήρησης των ιδιαίτερων μορφών συμπεριφοράς και των ικανοτήτων του παιδιού. Ένας μαθητής με αυτισμό μπορεί να χρησιμοποιεί κάποια παιχνίδια με σκοπό την αισθητηριακή ευχαρίστηση ή να ασχολείται με επαναληπτικό τρόπο με ένα παιχνίδι. Η μεγαλύτερη δυσκολία συχνά είναι η έλλειψη κινήτρου και ενδιαφέροντος, είτε για μοναχικό ή για παράλληλο παιχνίδι. Τα χαρακτηριστικά των παιδιών με ΔΑΦ σε σχέση με το παιχνίδι αναδεικνύουν την εκπαιδευτική ανάγκη για ένταξη του παιχνιδιού στο ατομικό εκπαιδευτικό πρόγραμμά τους.


Το σεμινάριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και φοιτητές του χώρου της ψυχικής υγείας, καθώς και σε όσους επιθυμούν να εισαχθούν θεωρητικά στον ορισμό της διαταραχής του αυτισμού και να εκπαιδευτούν πρακτικά σε τεχνικές προσέγγισης και εκπαίδευσης των παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού μέσω του παιχνιδιού.


Η θεματολογία του σεμιναρίου διαμορφώνεται ως εξής:


1η Ενότητα: Εισαγωγή στο Θεωρητικό Πλαίσιο

-Αυτιστικό φάσμα: Τι είναι και πώς ορίζεται

-Ποιες συμπεριφορές παρατηρούνται στον αυτισμό

-Τυπικές συμπεριφορές ενός παιδιού στο φάσμα του Αυτισμού

-Αίτια αυτισμού

-Πώς διαφοροποιείται το παιχνίδι στα παιδιά με αυτισμό;


2η Ενότητα: Τεχνικές και Βιωματική Εξάσκηση

-Κύριες Τεχνικές Προσέγγισης και Χειρισμού ενός παιδιού στο Φάσμα του Αυτισμού

-Λειτουργικό - Κατασκευαστικό Παιχνίδι

-Συμβολικό Παιχνίδι-Παιχνίδι με κανόνες

-Ενδεικτικές δραστηριότητες και οι στόχοι τους

-Η συμμετοχή των γονέων στο παιχνίδι και η σωστή εκπαιδευσή τους

-Κλινικά Παραδείγματα


Στα Δίδακτρα συμπεριλαμβάνονται:

Σημειώσεις και Υλικό σε Έντυπη Μορφή

Βεβαίωση Παρακολούθησης

Αίτηση συμμετοχής



Ον/μο (απαραίτητο)

Ημ. Γέννησης (απαραίτητο)

Διεύθυνση (απαραίτητο)

Email (απαραίτητο)

Τηλέφωνο

Σπουδές

Είμαι
 Επαγγελματίας Φοιτητής Άνεργος